הסדר חזר לכנו: כוכבי ה-MLB מהולנד גברו על צעירי ישראל 2-12 ב-8 אינינגס / מנחם לס

 

 

הפעם ה-"MENCH ON THE BENCH" לא עזר. הולנד – עם 10 שחקני מייג'ור ליג – כולל אינפילד שספורטס אילוסטרייטד בחר כמס' 1 בטורניר, גברה על ישראל בתוצאה 2-12 ב-8 אינינגים. החוק באליפות העולם קובע שאם ההפרש אחרי 7 אינינגים הוא 10 ראנס, המשחק הופסק.

למעשה, המשחק עצמו לא היה כזה חד צדדי: הולנד עשתה זאת ב-15 חבטות מוצלחות נגד 8 שלנו. אבל בבייסבול זה עניין של כמה רחוק מגיעות החבטות וכמה אנד=שים נמצאים על הבסיסים בעת החבטות (RBI). בזה פיגרנו.

מצבנו לא טוב אבל גם לא מיואש. אם נצליח לגבור על יפאן, הכל יתהפך על כנו. אם נפסיד, עדיין ישנה תקווה אבל היא תלוייה בתוצאות משחקים אחרים – הולנד נגד קובה,  ויפאן נגד קובה.

לא משנה מה יהיה מעתה ועד הסוף, נבחרת ישראל עשתה מעל ומעבר עם נצחונות הסטוריים על קוריאה טייוואן, הולנד (בסיבוב הראשון) וקובה – כולן נבחרות בקנה מידה עולמי מעולה ביותר.

ool E: Tokyo – Game 3

Final

Inning1 Inning2 Inning3 Inning4 Inning5 Inning6 Inning7 Inning8 Inning9 R H E

NED

0 2 4 4 0 0 0 2 0 Netherlands Runs 12 Netherlands Hits15 Netherlands Errors1

ISR

0 0 0 1 0 0 1 0 X Israel Runs 2 Israel Hits8 Israel Errors0
  • Winning Pitcher W: Jurrjens (1-0, 1.50)

    Losting Pitcher L: Baker (0-1, 18.00)

  • HR: Home Runs NED: Gregorius (1) Home Runs ISR: Freiman (1)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
109 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
חתוליו
חתוליו
13/03/2017 0:31:26

עוד לא הבנתי אם זו באמת אליפות העולם או ה'גביע קוראץ" של הבייסבול

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 1:31:01
Reply to  חתוליו

אשכרה אליפות העולם. המונדיאל של הבייסבול. אבל באולימפיאדה הבאה בטוקיו יהיה גם בייסבול. אבל האליפות הזאת היא הדבר האמיתי. אולימפיאדות? לפעמים יש בייסבול ולפעמים אין.
אם ישראל מגיעהלסיבוב הצ'מפיונשיפ זה כמו להגיע לחצי הגמר במונדיאל.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 1:59:17

ארה"ב חובטת בקנדה ללא רחמים. 0-6 בשני ועוד לא ניגמר

סומסום
סומסום
13/03/2017 4:02:24
Reply to  מנחם לס

כן, אין שאלה בכלל.
הם יעלו ביחד עם הדומיניקנית לבית רבע הגמר, שם מחכה גם פוארטו ריקו. שלוש מעצמות על 2 כרטיסים.
הרביעית תיסגר במשחק האחרון שתיכף יתחיל, מקסיקו עם ונצואלה. צפוי קרב גדול – מקסיקו לא יכולה ללכת הביתה בלי אף נצחון, שגם יכניס אותה לשובר-שוויון משולש עם ונצואלה ואיטליה, נדמה לי שתי האמריקאיות עדיפות במצב של סקור נמוך, וייפגשו שוב יום למחרת!
נצחון לוונצואלה יעלה את קבררה, מרטינז ושות' לבית רבע הגמר, בתור הכבשה השחורה.

פאקו
Admin
13/03/2017 8:36:57

עכשיו אני מבולבל. עלייה מכאן היא לרבע הגמר או לחצי הגמר?

סומסום
סומסום
13/03/2017 9:52:21
Reply to  פאקו

אחת משתי קבוצות לחצי הגמר, בלוס אנג'לס, משחק נוקאאוט אחד ויחיד.

הצד השני של הבראקט רק סיים הערב את הבית המוקדם, ושם הם הולכים לבית רבע הגמר, בבית בו יהיו:
ארה"ב, הדומיניקנית, פוארטו ריקו
ורביעית שתיקבע, אחרי דרמות היסטריות, באקסטרה-משחק הערב בין מקסיקו ואיטליה.
מהארבע האלה – שלוש מתוכן מפלצות – יעלו שתיים לחצי שלנו.

כלומר – ישראל יכולה להבטי ח(כמעט בוודאות) היום מקום בחצי הגמר, שארה"ב או אלופת העולם דומיניקה, צריכה לירוק דם כדי לרכוש.

ינון יבור
ינון יבור
13/03/2017 9:55:28
Reply to  פאקו

הצד "שלנו" התחיל לפני הצד של האמריקות. אנחנו כבר בסיבוב השני (=רבע הגמר) ואם נעלה ממנו נהיה בחצי. הצד ה"אמריקאי" עדיין בסיבוב הראשון (זה שאנחנו היינו בו עם קוריאה, טאיוואן והולנד), ולכן עוד נאבקים שם על עליה לרבע הגמר.

פאקו
Admin
13/03/2017 11:52:28
Reply to  פאקו

תודה לשניכם.

עידו גילרי
עידו גילרי
13/03/2017 10:01:53

מנחם, אם אתה באמת רוצה שאנשים ישימו לב לבייסבול אז תחליף את תמונת השער מכזו שמגיעה מאיגרוף.

סומסום
סומסום
13/03/2017 10:07:57

ההכרעה בצד האמריקאי אגב היתה לא פחות ממופרעת.
עם קולומביה במשחק חייה, מרחק סנטימטרים (מילולית) מנגיעה בבית ונצחון ווק-אוף על דומיניקה – מה שהיה שולח אותה לרבע, ואת ארה"ב והדומיניקה לקרב הכרעה ישיר מי הולכת הביתה.
קולומביה נשרפו על הבית, עם הריצה המנצחת, מהומה ומורחקים. וקרסו בהארכה.

בבית המוקדם השני, פוארטו ריקו (המסומנת שלי מההתחלה להגיע לגמר), ניצחה את כל שלוש האחרות – איטליה המפתיעה, מקסיקו וונצואלה.
והן בתורן ניצחו זו את זו ב-3 משחקים היסטריים, אין מילה אחרת: 9-10 אחרי פיגור 9-5 באחרון, 10-11 אחרי פעמיים שוויון ברגע האחרון והארכה, והלילה, עוד אודיסיאה של 9-11 –
יצא מזה שובר שוויון כ"כ מורכב, עם שברי מספרים, כל ריצה הלילה שינתה את התוצאה הסופית –
לבסוף איטליה ומקסיקו יתחרו היום באקסטרה-משחק, מי עולה אחרונה לבית רבע הגמר ה"אמריקאי". ונצואלה של מיגל קבררה בחוץ.

רצו מונדיאל, קיבלו בריבוע.

Red Sox
Red Sox
13/03/2017 10:22:31

מישהו יכול לארגן לינק לשידור?

דוד
דוד
13/03/2017 11:04:37

הקלידו את התגובה כאן…

דוד
דוד
13/03/2017 11:06:42

סיפור מעניין: אחד מהרחוב שלי והבן שלו טס ו לקוריאה ואז לטוקיו לראות את המשחקים ואז הוא קרא להם את המגילה בפורים, היה ממש יפה

חנן
חנן
13/03/2017 11:18:34

איפה אפשר להשיג קשור טוב למשחק?

עדן
עדן
13/03/2017 11:45:48

תחכו שהמשחק יתחיל ויעלו פה לינקים ..
http://livetv141.net/enx/eventinfo/508111_netherlands_israel/

חנן
חנן
13/03/2017 11:51:04

תודה

פאקו
Admin
13/03/2017 11:55:31
דוד
דוד
13/03/2017 12:04:32

ו. התחלנו

סומסום
סומסום
13/03/2017 12:08:30

לצערי עובד אבל עוקב על המסך כל הזמן.

הליינאפ חובטים של ההולנדים, 1-6, פחד מוות. ממש, זה לא להיפטר מהרביעיה הראשונה – עד אמצע פלוס האורדר שלהם, ואפשר לנשום.

נקווה שימישכו לחפש את הביג סווינגס ולשחק לא חכם, מה שעלה להם בנצחון על יפן.

סומסום
סומסום
13/03/2017 12:11:03

אף פעם לא אהבתי את הבוסטון רד סוקס, עכשיו גם עם ישראל. בוגרטס הוא מטאור של ה-MLB ואחת הסיבות למה בוסטון היא מועמדת בכירה לאליפות השנה, ליד האינדיאנים והקאבס.

סומסום
סומסום
13/03/2017 12:18:41

החובטים שלנו מגיעים לפיצ'ר הפותח שלהם, וזה טוב. ממש מחפשים קונטקט.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 12:25:58

לא היה קל להתעורר, אבל הנה אני כאן אתכם

סומסום
סומסום
13/03/2017 12:29:45

האינפילד שלנו עד עכשיו מונע צרות צרורות על ההתחלה, הפיצ'ר שלנו שייקי, פעמיים פגע בחובט ובסיס חינם בשלב כ"כ מוקדם.
זה לא סימן טוב בכלל. מה שנקרא, ללא קונטרול.

סומסום
סומסום
13/03/2017 12:31:29
Reply to  סומסום

אכן.
0:2 להולנד.
המחיר של לשרוף את הפיצ'ר הפותח שלך במשחק הראשון.

אפלטון
אפלטון
13/03/2017 12:33:38
Reply to  סומסום

איפה אתה רואה את הפלייאוף ביי פליי של המשחק?

אפלטון
אפלטון
13/03/2017 12:33:53
Reply to  אפלטון

פליי ביי פליי

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 12:38:49
Reply to  אפלטון

למה הכוונה?

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 12:34:50

נקווה שנישרוד. עם שחקני מינור ליג אפשרלהגיע עד כאן נגד שחקני מייג'ור שהאינפילד שלהם הוא כמעט אול סטאר

Shir
Shir
13/03/2017 12:39:41

לא ליד מחשב,
מה המצב שלנו?
איזה אינינג עכשיו?

סומסום
סומסום
13/03/2017 12:44:17
Reply to  Shir

2:0 להולנד תחתית השני (אנחנו חובטים אחרונים).

סומסום
סומסום
13/03/2017 12:52:02

להולנדים יש MLB שורט סטופס בכמויות מסחריות – אז סימונס מקבל את העמדה, בוגרטס הולך לבסיס 3, וגרגוריוס מהיאנקיז ימ"ש בכלל דזיגנייטד היטר.
וזה נחמד שג'ונתן שופ מהאוריולז משלים להם את האינפילד על הבסיס ה-2, זה הרכב ליגת על-על.

ישראל בצרות קצת.

חנן
חנן
13/03/2017 12:53:24

אוי לא

חנן
חנן
13/03/2017 12:53:55

אין ברירה אלא להחליף

סומסום
סומסום
13/03/2017 12:58:36

עכשיו זה לטפס על הר. 4:0 הולנד.

חנן
חנן
13/03/2017 13:00:25

שיט

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 13:00:41

יהיה קשה ביותר לצאת מזה

איציק קוברה
איציק קוברה
13/03/2017 13:00:57

אם אנחנו מפסידים גם להולנד וגם ליפן אנחנו עפים מהטורניר ?

Red Sox
Red Sox
13/03/2017 13:06:55

אם הולנד מפסידים לקובה וליפן וקובה מפסידה גם ליפן יש שובר שוויון כל שהוא..

סומסום
סומסום
13/03/2017 13:10:40
Reply to  Red Sox

כן, שמבוסס על מספר הריצות שספגה כל קבוצה מהשלוש – במפגשים ביניהן.
הקבוצה שספגה הכי הרבה הולכת הביתה. שתי האחרות – הולכות למפגש ראש בראש על המקום השני והכרטיס השני לחצי גמר.

כל זה בהנחה שיפן מנצחת את כולן, ישראל את קובה, הולנד את ישראל, וקובה את הולנד.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
13/03/2017 13:01:31

יש שידור באתר STREAM 2 WATCH

לא מתאפשר לתת לינק

סומסום
סומסום
13/03/2017 13:01:39

אף פעם לא אהבתי את היאנקיז, עכשיו גם עם ישראל.

איציק קוברה
איציק קוברה
13/03/2017 13:04:43

באסה

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
13/03/2017 13:04:57

אוי ואבוי. איפה מנשה נוי כשצריכים אותו?

סומסום
סומסום
13/03/2017 13:06:34

השמיכה הקצרה.
בייסבול משחק של פיצ'רים – ואם אין לך את מי שצריך, אתה תחטוף, חזק.
אגב, זה קרה גם לנבחרות פי כמה טובות מישראל באליפות הזו, הפיצ'ר המוביל נאלץ לצאת, או לא יכול לשחק – והריצות זורמות.

הבעיה, שמהצד שלנו, אין חובטים עוצמתיים במיוחד. גם אם נמצא בהמשך את הסדק. ישראל משחקת סמול-בול. וכרגע זה ורי ביג.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 13:08:47
Reply to  סומסום

כתבתי בדיוק על זה. אין לנו מספיק DESIGNATED PITCHERS

סומסום
סומסום
13/03/2017 13:08:29

מצטער שצריך להעלות את זה כאן, אבל תזכורת:

Mercy rules

Games are called if one team is ahead by:

10 or more runs when the opposing team has batted in at least seven innings

15 or more runs when the opposing team has batted in at least five innings

אפלטון
אפלטון
13/03/2017 13:10:13
Reply to  סומסום

מה זה כמו פינג פונג 7:0 הפסד טכני?

סומסום
סומסום
13/03/2017 13:12:20
Reply to  אפלטון

הפסד רגיל, המשחק פשוט נגמר מוקדם יותר.
למנוע מחזות לא נעימים.

סומסום
סומסום
13/03/2017 13:12:43
Reply to  אפלטון

לא קיים כמובן ב-MLB.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 13:10:29

סומסום, אתה רוצה שוב לכתוב על המשחק? לר=א צריך פרטי פרטים. רק תמונה כללית. אם כן, שלח ליל-
meless1937@gmail.com
to kt' f,uc kh ufnuci tchi/

סומסום
סומסום
13/03/2017 13:11:47
Reply to  מנחם לס

לא תהיה לי דקה היום, סורי. המקס' זה כמה הערות כאן.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 13:11:19

אם לא כמובן שאבין, רק הודיע לי כאן או לאימייל

סומסום
סומסום
13/03/2017 13:21:59

מי שרוצה לשמור על אופטימיות, אז ההולנדים נראו מצוין גם נגד היפנים, והפסידו רק בגלל ניהול משחק לא נכון, החמיצו כמה פעמים אפשרות לנצחון.

מצד שני, צוצוגו ונורי אאוקי, בפני 50 אלף יפנים… אה.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 13:22:50

סומסום, אם אנחנו מפסידים היום, ומנצחים את יפאן (אם גדול!) והולנד מפסידה לקובה. אז מחשבים רק את הראנס נגדך?

סומסום
סומסום
13/03/2017 13:28:52
Reply to  מנחם לס

לא, אם אתה מנצח את יפן, אתה עם 2 נצחונות ועל הסוס.

הסיכוי הקלוש הוא הפסד של הולנד לקובה, אחרי הנצחון היום עלינו. ואז:
זה בית משולש, ישראל קובה והולנד, במאזן 2-1.
ואז מחשבים את מספר הריצות של קבוצה חטפה, במפגשים עם השתיים האחרות

גם בהקשר הזה – ישראל חוטפת עכשיו חזק מאוד.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
13/03/2017 13:27:01

המשחק לא נגמר ב 7-0 ?

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 13:29:39

0-10, אבל תורנו לחבוט

סומסום
סומסום
13/03/2017 13:30:30

למה אני מביא את הכללים ממש?
תסתכל למעלה.
אתה המנחוס אגב!
אתה, ודראנט.

חנן
חנן
13/03/2017 13:27:48

אוי ואבוי!!!

חנן
חנן
13/03/2017 13:27:58

כואב הלב

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 13:28:47

אנחנו חייבים ראן או שהמשחק מסתיים

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
13/03/2017 13:29:23

אוי ויי. זה נדמה לי או שmensch on a bench אומר קדיש?

חנן
חנן
13/03/2017 13:30:44

חחחחחחח.

השדר בדיוק אמר שאפילו הוא נראה out of shape

סומסום
סומסום
13/03/2017 13:29:52

כמו שכתוב, המרסי-רול מתחיל בסוף אינינג 7, במקרה של יתרון ב-10 ריצות.

או בסוף אינינג 5, אם יש יתרון 15 ריצות.

חנן
חנן
13/03/2017 13:30:01

יסתיים אחרי 7.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 13:31:29

שחקני מיינור נגד אול סטארים מהמייג'ורס יכולים ללכת עם ה-"MENCH" רק עד כאן

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 13:32:06

אבל לא ייגמר לפני אינינג 7

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 13:34:05

או באינינג ה-5 אם יהיה 15

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 13:34:56

פרימן זה שחקן שיהיה במייג'ורס אולי כבר השנה

ivs
ivs
13/03/2017 13:35:22

ישראל יכולה לחזור מהפיגור הזה?

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 13:39:59
Reply to  ivs

בבייסבול הכל יכול לקרות, אבל שחקני מיינור ליג נגד מייג'ור ליג? הסכוי הוא אולי חצי אחוז.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
13/03/2017 13:35:36

הום ראן כבוד!

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 13:39:01

נייט פרמן הוא 2.03 מ', חובט מצויין וגדול לעמוד בבסיס הראשון. הוא בן 29. אז או השנה או אף פעם

סומסום
סומסום
13/03/2017 13:39:17

ישראל איבדה את מארקיז, לא יכול לשחק אחרי שמיצה את מגבלת הפיצ' במשחק הראשון (החלטה שהשתלמה, מארקיז וזייד נתנו את הנצחון).

הביאו לשלב הזה את בראד גולדברג מהשיקגו ווייט-סוקס – לא מבין למה לא ניסו אותו.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 13:41:00
Reply to  סומסום

אבל המגבלה היא רק לגבי המשחק הזה, לא?

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 13:42:03

זאת בדיוק הבעייה. אין לנו מספיק DESIGNATED PITCHERS טובים

סומסום
סומסום
13/03/2017 13:47:15

לא סתם שחקני MLB, מנחם –
SI, בתחזית לפני האליפות, אמר שהאינפילד של הולנד הוא הכי טוב, בכל האליפות כולה.
אני חושב שפורטו-ריקו, אבל זו תחרות צמודה.

והנה רואים מה זה – גם הגנה בלי דופי, וגם יודעים לחבוט לגמרי לא רע.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 13:51:33
Reply to  סומסום

אני יודע.כתבתי את זה בפריוויו היום

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 13:50:30

אגב, לפרימן היתה קריירה לא רעה עם אוקלנד במייג'ורס. עכשיו קראתי שהיו לו שתי תקופות טובות במייג'ורס גם בהום ראנס וגם ב-RBI. הוא מזיק בשיא כל הזמנים של DUKE בהום ראנס ועוד כמה שיאים.

אפלטון
אפלטון
13/03/2017 13:52:53

או או, בסיסים מלאים. לא נעים

אפלטון
אפלטון
13/03/2017 13:54:21
Reply to  אפלטון

יצאו מזה הפעם
עכשיו משחקים על הכבוד.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 13:56:43

אשתו של נייט פרימן היא יפהפיה, שחקנית גולף מקצוענית בשם Amanda Blumenherst

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 13:57:16

היו לו כמה עונות עם משכורות של חצי מיליון

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 13:58:02

אני מת על הקריגר הזה

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 14:01:53

תראו איזה 3 חובטים מגיעים עכשיו נגדנו. שלושה אול סטארס: ברטראן, סקופ ודידי. אולי לא סדר הזה.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 14:04:16

בלנטין כמובן, לא רטרן

אפלטון
אפלטון
13/03/2017 14:04:56

מי זה הפיצ'ר החדש, שווה משהו?

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 14:06:14
Reply to  אפלטון

ניב, ישנם המון פיצ'רים.כולם צעירים. לך תדע

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 14:04:59

לא ברטראן. המחשב שלי הולך…מקשים לא עובדים.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 14:08:30

שלושת החובטים שהתחילו – בלנטיין, דידי וסקופ… לאף נבחרת אין שלושה טובים מהם, ושרפנו אותם 1,2,3!

אפלטון
אפלטון
13/03/2017 14:09:12

יופי של דאבל פליי.
עוד צ'אנס לעלות על הלוח, רק שמישהו יצליח לגעת בכדור רבאק

אפלטון
אפלטון
13/03/2017 14:13:21

מה יהיה עם הג'ורג'נס הזה, לא יפרגן איזה אחת?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
13/03/2017 14:22:38

אם זה לא וורלד סיריס, בייסבול משעמם רצח.

סרטיי בייסבול הרבה יותר טובים מהמשחק עצמו.

סומסום
סומסום
13/03/2017 14:33:59

אז למה אתה כאן, אם כ"כ משעמם בבייסבול?
ראית משהו באליפות הזו, חוץ מישראל?
היו כאן כמה מהמשחקים הכי דרמטיים ומשוגעים שראיתי זה שנים, כולם מפגשי נוק-אאוט בתכלס, עם הכוכבים הכי גדולים שבאים לשחק עם החברים שלהם, לא עבור כסף, וקהל משוגע לגמרי.
רק תראה תקצירים באתר של האליפות, ייתן לך מושג.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 14:49:36
Reply to  סומסום

סומסום, עזוב את הסטוקטון הזה. טיפוס ארוגנטי, סרקסטי, שחושב שהוא חכם גדול.

אפלטון
אפלטון
13/03/2017 14:58:04
Reply to  מנחם לס

comment image

חכמולוג
חכמולוג
13/03/2017 15:19:30
Reply to  סומסום

בייסבול זה לא ספורט בכלל. אכפת לי רק מהתוצאות של ישראל כדי שיביאו לנו כבוד, אבל בתכלס זה כנראה הספורט המשעמם ביותר עלי אדמות.

#כדורסל_בלב

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
13/03/2017 17:14:04
Reply to  סומסום

התשובה לשאלה הראשונה, נמצאת בגוף השאלה השניה..

אפלטון
אפלטון
13/03/2017 14:46:13

יאללה מהפך!
בקצב של נקודה לאינינג עוד 9 אינינגים אנחנו מנצחים

סומסום
סומסום
13/03/2017 15:18:08

האם עוד יש סיכוי בהמשך?

כדי שישראל תעלה לחצי הגמר (ובמחשבה על מי שמחכה שם – אולי לא דחוף), צריך לקרות אחד מאלה:

1. נצחון מחר של קובה על יפן.
נצחון במחזור האחרון של הולנד על קובה.
ואז במשחק הנועל, ישראל מפתיעה את יפן. הולנד וישראל עולות.

2. נצחון מחר של יפן על קובה.
נצחון של קובה על הולנד.
נצחון של ישראל על יפן. יפן וישראל עולות.
יפן אפילו תגיע למשחק הזה כשהיא "יכולה להפסיד לנו" בלי נזק – נדמה לי שהסמוראים לא ממש מכירים את זה.

3. נצחון מחר של יפן על קובה.
הפסד של ישראל ליפן.
נצחון של קובה על הולנד, בו קובה סופגת לפחות 9, ו/או הולנד סופגת לפחות 11. סך הריצות שיספגו השלוש יהיה:
הולנד: 2 שחטפה היום מישראל + מה שתחטוף מקובה
קובה: 4 שחטפה מישראל + Y שתחטוף מהולנד
ישראל: 1 שחטפה מקובה + 12 שחטפה היום מהולנד = 13

במצב הזה, שתי הקבוצות עם מספר הריצות הנמוך יותר לחובתן, תיפגשנה יום אחר כך למשחק הכרעה ישיר על הכרטיס השני, לצד יפן.

4. נצחון מחר של יפן על קובה.
נצחון של הולנד על קובה.
נצחון של ישראל על יפן, בהפרש של 6 ריצות לפחות.
ישראל והולנד יעלו אל חצי הגמר.

5. בכל אחד מהמשחקים בהם ישראל איננה משתתפת:
גודזילה יוצאת מן הים ואוכלת את הטוקיו-דום.
ישראל והנבחרת הניצולה השניה ממשיכות לאל.איי לחצי הגמר.

מנחם לס
מנחם לס
13/03/2017 19:30:12
Reply to  סומסום

לצערי הסיכויים קטנים ביותר לכל אפיזודה שתארת.

FAVRE4EVER
FAVRE4EVER
14/03/2017 12:30:17
Reply to  סומסום

לצערי [ או לשמחתי ] לא יכולתי לצפות במשחק אתמול
התסריט שלי יותר אופטימי
יפן מנצחת את קובה
קובה מנצחת את הולנד,
אז יפן מבטיחה העפלה עוד לפני המשחק נגד ישראל, בתקווה שהקמיקזות יורידו רגל מהגז , ואז יש סיכוי להפתיע, ? wishful thinking .אוליי ,אבל זה ספורט ובמיוחד בייסבול

והערה קטנה ,לא מבין למה בכלל צריך להתייחס להערות המטופשות של " אוהדי הבייסבול " מה הם תורמים לדיון מלבד הצורך בתשומת לב,

סומסום
סומסום
14/03/2017 12:52:05
Reply to  FAVRE4EVER

כן, מה שסימנתי כאן למעלה בתסריטים, אופציה 2. רק תשכח מזה שיפן מורידה את הרגל מהגז – זה לא בץתרבות, לא בהיתכנות, לא בחוץ ובטח לא בבית. אין חיה כזו ביפנית: רק להצטיין.
ולצערי הרב אני לא יכול להיות אופטימי לגבי הפסד של הולנד. הם פשוט התחברו, והם הכי טובים בבית. לקחו את מה שהתחילו עם יפן והפעם שיחקו לעניין, ואז הגבירו. היה לא נעים לראות – לא כוחות. מניח שהם ינצחו את קובה.
כרגע קובה ביתרון קטן על יפן – לך תדע, אולי נצחון שלהם, ואז יפן עם הלחץ מפסידה לנו? צ'אנס קלוש אבל זה מה יש.

תקרא במעורב של מנחם, התייחסתי לטירוף שהיה אתמול ושלשום בבית 4 באליפות, הבית הכי משוגע, עם ההחלטה מעוררת המחלוקת שבאה אחרי המשחק בין מקסיקו וונצואלה. סיפור לא נורמלי.

מחר אגב נפתח בית רבע הגמר השני במשחק ענק – פוארטו ריקו והדומיניקנית.
אתה צודק לגבי הקטנוניים, באמת צריך להתעלם.

סומסום
סומסום
14/03/2017 16:08:13

קובה שיחקה מצוין, היו לה הזדמנויות, עשתה טעות אחת קטנה בסוף, תפיסה הכי פשוטה על הבסיסי הראשון –
וזה הספיק ליפן, עם 3 unearned runs, לנצח 5-8.

המשמעות, לפני הסיבוב האחרון:
מחר ישחקו הולנד וקובה במשחק המוקדם.

1. נצחון של קובה (יש סיכוי):

1.1 ישראל תצטרך לנצח את יפן, כן, בטוקיו-דום. וישראל תעלה יחד עם יפן לחצי הגמר. אפשרי? סיכוי קטנטן אבל יש, היפנים נפגעו היום הרבה.
אפשר אפילו לומר שיפן תעלה למשחק בלי שום צורך לנצח. הם יבטיחו את העליה כבר מראש ויכולים לשחק עם הנוער. רק שאני לא רואה את זה קורה בפועל. יפן לא "תיתן לנו" את המשחק במתנה.

1.2 אם ישראל תפסיד ליפן – יווצר בית משולש עם הולנד וקובה:
ישראל עם ספיגת 13 ריצות על 17 אינינגז = 0.76 ריצות לאינינג
קובה עם ספיגת 4 ריצות מישראל + X ריצות שתספוג מהולנד, מחולק ב-18 (אם תהיה הארכה ביניהן, אינינגז בהתאם)
הולנד עם ספיגת 2 ריצות מישראל + Y ריצות שתקבל מקובה, מחולק ב-18 (כנ"ל)

שתי הקבוצות במאזן הספיגה הנמוך יותר – הולכות למחרת למשחק הכרעה על הכרטיס השני.
בחישוב מתמטי פשוט:

קובה תצטרך לספוג לפחות 10 ריצות, ולנצח
או שהולנד תספוג לפחות 12 ריצות, ותפסיד

כדי שישראל תהיה בתמונה. הריצות שחטפנו בכמויות מהולנד ממש מפריעות.

2. נצחון של הולנד על קובה:
ישראל תהיה חייבת לנצח את יפן, כדי לייצר בית משולש כנ"ל, עם יפן והולנד.
החישוב המתמטי כרגע אומר, שבבית כזה הולנד עדיפה בגדול, בגלל התבוסה שהנחילה לנו. והיא תעלה ממקום 1. ואז ישראל ויפן ייפגשו שוב, למחרת – למשחק הכרעה ביניהן. בו נצטרך לנצח שוב.

סומסום
סומסום
14/03/2017 16:18:42
Reply to  סומסום

תוספת קטנה למצב 2:
יפן תוכל גם במקרה הזה "לתת לנו את המשחק" – כל עוד היא לא סופגת יותר מ-4 ריצות. כי אז, היא זוכה בשובר השוויון ועולה ראשונה, ישראל והולנד ייפגשו למחרת בקרב הכרעה.